Results 21 to 28 of 28
  1. Rep:
    Infinite Electro Joz's Avatar

Re: Daft Punk feat. Jay Z

Remove this ad: become a supporter
    Quote Originally Posted by piroteki View Post
    avec plaisir, Joz! je dois pratiquer mon français, donc je prends chaque chance de le fait! :]

bien sûr, je vous crois totalement, mais, comme gerbilboy a dit, c'est bien d'avoir des sources. avez-vous un lien de cette message qu'elle écrivait?

il semble raisonnable que le mashup n'est pas officiel et que :wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow: le faisait...

je pense quelle musique que Daft Punk et Jay-Z peut-être produira? Daft Punk toujours avaient dit qu'ils aiment le hip-hop. et plus, ils deja collaberaient avec des hip-hop artistes... interressant.

[with pleasure, Joz! i have to practice my French, so i take every chance i can! :]

of course, i totally believe you, but, like gerbilboy said, it's good to have sources. do you have a link to the post this person wrote?

it seems reasonable that the mashup isn't official and that :wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow: made it...

i wonder what music that Daft Punk and Jay-Z might produce? Daft Punk always said that they liked hip-hop. and, they already have collaborated with some hip-hop artists... interesting.]
    Je tiens a dire que c'est :wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow: qui a posté cette nouvelle ( je n'est fait qu’expliquer la situation) , personnellement je ne l'aurais pas poster car rien n'est vraiment concret.

Je vous donne le lien de la conversation http://www.frenchtouchforum.com/real...-t6873-120.htm

Mais a mon avis vous ne pourrez pas le lire car il faut être membre du FTF pour lire ce message.

I want to say that it :wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow: who posted this news (I was done explaining the situation), I personally would not have post because nothing is really concrete.

I give you the link of the conversation http://www.frenchtouchforum.com/real...-t6873-120.htm

But in my opinion you can not read it because it must be a member of FTF to read this message.

PS: Gerbilboy et Piroteki vous parlez vraiment très bien le français , moi je parle très mal l'anglais

PS: Gibilboy and Piroteki and you speak very good French, I speak very little English: (

2. mama p -- admin
    Rep:
    piroteki's Avatar

Quote Originally Posted by Infinite Electro Joz View Post
    Je vous donne le lien de la conversation http://www.frenchtouchforum.com/real...-t6873-120.htm

Mais a mon avis vous ne pourrez pas le lire car il faut être membre du FTF pour lire ce message.

I give you the link of the conversation http://www.frenchtouchforum.com/real...-t6873-120.htm

But in my opinion you can not read it because it must be a member of FTF to read this message.

PS: Gerbilboy et Piroteki vous parlez vraiment très bien le français , moi je parle très mal l'anglais

PS: Gibilboy and Piroteki and you speak very good French, I speak very little English: (
    actuellement, il y a quelques temps que j'ai une account de FTF, mais je ne l'utilise jamais! lol

pour les autres qui est interessé, voilà une sélection des messages de FTF que nous aurons discuté:

Quote Originally Posted by Lazy Fingers
    daft punk feat. jay z

très bientôt, vous verrez que j'ai raison. mais souvenez-vous: je vous l'ai dit le premier.
    Le morceau est bouclé. j'peux pas dévoiler mes sources, mais c'est pas une rumeur, c'est une info directe, le mec qui me l'a dit l'a entendu dans ses oreilles. et je sais pas si ça sortira bel et bien. mais c'est prévu pour le nouvel album des dafts...
    je vais commencer à me répéter mais c'est pas "plausible", c'est offichal de ouf. j'ai des sources solides comme du béton armé, et je viens JAMAIS ici pour dire un truc qui n'est pas avéré. J'ai parlé de Rubber sur ce forum quand ce n'était qu'un script. j'dis ça j'dis rien

EDIT: bon, précision: le mec qui me l'a dit l'a entendu dans ses oreilles parce qu'il était en studio avec thomas, guy-man et jay z. est-ce que ça suffira?
    @Joz: merci pour les complements, mais j'ai besoin de plus de progrès encore!

================================
    actually, i've had an FTF account for a while, but i never use it! lol

for others who are interested, here's a selection of the FTF messages we've been discussing (translated by Google):

daft punk feat. jay z

very soon you'll see I'm right. but remember: I told you first.
    The song is complete. i can not reveal my sources, but it's not a rumor, it's a direct info, the guy who told me had heard in his ears. and I do not know if it actually released. but is planned for the new album of Daft ...
    I'll start repeating myself but it is not "plausible" is offichal Phew. I have solid sources such as reinforced concrete, and I am NOT here to say something that is not proven. I talked about on this forum Rubber when it was just a script. j'dis it j'dis nothing

EDIT: good accuracy: the guy who told me had heard in his ears because he was in studio with thomas, guy-man and jay z. Is that enough?

@Joz: thanks for the compliments, but i still have a while to go!
    ~僕は素晴らしいロボット~

11.11.2006・ALIVE・2007.08.09
    last.fm||tumblr

3. Rep:
    digitallove94's Avatar

I'll be interested to see if Daft Punk collab with Jay-Z but that mash up is horrible.

4. Rep:
    Nerd42's Avatar
    Cool

It's stupid to get all worked up over the crappiness of some amateur's mashup. Mashups can never ruin a song. If you don't like a mashup (like, cause this one's stupid) TURN IT OFF and go listen to something you do like, such as the original song.

Same with any rapper who samples Daft Punk. If you don't like it, IGNORE IT

5. Rep:
    Zambomba's Avatar

Quote Originally Posted by Nerd42 View Post
    It's stupid to get all worked up over the crappiness of some amateur's mashup. Mashups can never ruin a song. If you don't like a mashup (like, cause this one's stupid) TURN IT OFF and go listen to something you do like, such as the original song.

Same with any rapper who samples Daft Punk. If you don't like it, IGNORE IT
    This.
    Totally agree, if you dont like kanyes song just dont listen to it, if you dont like a mashup dont listen it, a mashup cant ruin something!

6. Rep:

Quote Originally Posted by infinite electro joz View Post
    oui je suis un membre du ftf. Et je le répète cette personne ne ment jamais.

Ce mashup n'est pas officiel , je crois que c'est :wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow: qui l'ait fait...

Yes i am a member of ftf. And i repeat that person never lies.

This mashup is not official, i think it :wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow: who has done ...

Ps:merci piroteki de m'écrire en français sa me fait très plaisir

psiroteki thank you to write in french it makes me very happy

i heard the track today. Daft punk beat and chorus 3 jay-z verses. Crazy flow and crazy hypnotic melody. Great track!
    You have no way to verify but it so serious!
    Track didn't make the cut of tron soundtrack because it's too good deserves better exposure!

7. Rep:

Hopefully it will be for Jay next album

ps: the mash-up previously posted is pretty bad. My opinion.

8. Rep:
    steo's Avatar

Quote Originally Posted by Zambomba View Post
    This.
    a mashup cant ruin something!
    Of course it can ! If it is a bad mash-up, like the two tracks are not in harmony, then it is a ruin lol.
    (not saying that for that specific mash-up by the way).

((Steo))

Page 3 of 3 FirstFirst 123